Reklama

Pekao: tradycja i siła polskiego żubra

2018-10-10 11:16


Niedziela Ogólnopolska 41/2018, str. 26

W swoich wyborach konsumenckich coraz większą uwagę zwracamy na pochodzenie towaru. Kupujemy polskie produkty, ponieważ charakteryzują się bardzo wysoką jakością, a jednocześnie wspieramy w ten sposób gospodarkę naszego kraju. Całe szczęście moda na „made in Poland” zatacza coraz szersze kręgi. A jak jest z usługami bankowymi, czy wybieramy polskie banki? Czy nasze krajowe instytucje finansowe oferują tak dobre produkty jak ich zagraniczni konkurenci?

Gdy przyjrzymy się ofercie polskich banków, możemy bez cienia wątpliwości stwierdzić, że nie tylko nie ustępują one zagranicznym konkurentom, ale też bardzo często oferują lepsze i tańsze produkty. Tę pozornie śmiałą tezę można łatwo uzasadnić, gdy zapoznamy się z ofertą Banku Pekao S.A., tego z żubrem.

Pełna treść tego i pozostałych artykułów z NIEDZIELI 41/2018 w wersji drukowanej tygodnika lub w e-wydaniu.

Wybrane dla Ciebie

Reklama

Najpopularniejsze

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Redaktor Naczelna Tygodnika Katolickiego „Niedziela” wyznaczyła w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Rozumiem