Austria, według dziennika „Die Presse”, chce zachęcić homoseksualistów do turystycznych wypadów nad Dunaj. Miejscowi spece od marketingu przeprowadzili dokładne badania, z których wynika, że turystyka dla homoseksualistów to dobry biznes: homoseksualiści są niezależni finansowo, mają dużo pieniędzy, najczęściej wypoczywają w luksusowych hotelach, wydają po 100 euro dziennie i lubią się dobrze zabawić.
Tegoroczny biznesplan zakłada 20-procentowy wzrost ruchu homoseksualnych turystów. Już dziś Wiedeń jest na siódmym miejscu w rankingu celów turystycznych preferowanych przez homoseksualistów. Pary lesbijskie nie wzbudzają już takiego zainteresowania wśród speców od marketingu z prozaicznego powodu - bo mają mniej zasobne portfele.
Ciekawe, czy na wieść o tych planach nie znajdą się tacy, którzy będą szerokim łukiem omijać Wiedeń...
(pr)
Pomóż w rozwoju naszego portalu