Rynek medialny jest ciasny. Tak przynajmniej twierdzą specjaliści z tej dziedziny, co nie zmienia faktu, że co jakiś czas wydawcy próbują przemycić nowy tytuł. I tak trwa już kampania reklamowa „Amelii” (Marquard Media) - nowego magazynu dla kobiet zainteresowanych rozwojem osobistym, poznawaniem niezwykłych ludzi, kultur i zjawisk. W pierwszym numerze pojawiła się nawet historia Całunu Turyńskiego, więc czytelnik na pewno może liczyć na szerokie spektrum tematów.
Telewizja Polska nie ma ostatnio wielu powodów do dumy. Niedawno przedstawiono opinii publicznej piąte już „Sprawozdanie Zarządu z wykorzystania przez TVP S.A. wpływów z opłat abonamentowych na realizację misji publicznej”. W 2009 r. na zadania związane z realizacją misji TVP wydała 1730,6 mln zł. Tylko 17,4% tych kosztów pokryły środki abonamentowe. Przeważająca część finansowania działalności misyjnej pochodziła z innych źródeł - przede wszystkim z reklamy i sponsoringu.
Nowym dyrektorem Telewizji Polonia został Witold Laskowski. Jest on absolwentem romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1988-2000 był korespondentem i szefem biura Telewizji Polskiej w Moskwie, skąd relacjonował wszystkie historyczne wydarzenia od rozpadu Związku Radzieckiego po wybór Władimira Putina na prezydenta.
Pomóż w rozwoju naszego portalu